لیۆنێل میسی:هه‌رگیز بیرم له‌ یاری كردن له‌ پریمێرلیگ نه‌كردۆته‌وه‌
نوشته شده توسط : Honar Pirani

لیۆنێل میسی:هه‌رگیز بیرم له‌ یاری كردن له‌ پریمێرلیگ نه‌كردۆته‌وه‌

 
ئه‌ستێره‌ی ئه‌رجه‌نتینی و یانه‌ی به‌رشلۆنه‌ی ئیسپانی لیۆنێل میسی پێی وا نیه‌ كه‌وا هه‌رگیز یاری له‌ پریمیێرلیگ بكات ئه‌مه‌ش دوای ئه‌وه‌ی یانه‌كانی پێشه‌وه‌ی ئینگلته‌را ئاره‌زوی بردنی میسی ـیان كرد بۆ ئینگلته‌را،،،میسی له‌ لێدوانێكیدا له‌گه‌ڵ ڕۆژنامه‌نووسان ووتی،،،”من هه‌رگیز بیرم له‌و شته‌ نه‌ كردۆته‌وه‌ چونكه‌ به‌رشلۆنه‌ ژیانی منه‌ و ئه‌وان منیان هێناوه‌ته‌ ئێره‌ وه‌ ڕه‌نگه‌ ئه‌وان نه‌بان من هه‌رگیز نه‌گه‌یشتبام به‌ پێگه‌ی ئێستام،من ده‌توانم نه‌ڕۆم وه‌ نامه‌وێت بڕۆم من ده‌زانم پریمێرلیگ زۆر به‌هێزه‌ وه‌ من سه‌یری یارییه‌كان ده‌كه‌م له‌سه‌ر ته‌له‌ڤزیۆن،من سه‌رسامم به‌ شێوه‌ی یاری كردنی یاریزانان كه‌ زۆر خێراییه‌ وه‌ تا كۆتایی یاری ده‌كه‌ن وه‌ به‌ ڕۆحێكی زۆر گه‌وره‌ یاری ده‌كه‌ن وه‌ هانده‌ران زۆر به‌ جوانی هان ده‌ده‌ن،به‌ڵام پێش ئه‌م هه‌موو شته‌ من ناتوانم خۆم له‌ ئینگلته‌را ببینم چونكه‌ دڵی من به‌رشلۆنه‌یه‌ چونكه‌ یانه‌یه‌كی گه‌وره‌یه‌ خۆشم ده‌وێت”.



:: موضوعات مرتبط: وه رزشى , خولى ئيسبانيا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1110
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست